6 Şubat 2014 Perşembe

Söz Hediyesi " Melike & Cihat" Söz Bohçası Keseleri ile...







Merhaba,

Melike Hanım ile çalışalı haftalar oldu ancak yazısını ancak yazabiliyorum. Malum ben aynı zamanda öğretim görevlisiyim, sınav haftası, sınav kağıtları derken Instagram'a görsel atıp kendimce vicdanımı rahatlatıyordum:)

Kolonyalara dönersek;

Melike Hanım için kalpli şişeleri kullandık, daha önce benzerini yuvarlak şişelerde kullandığım etiket motifini kalp şeklindeki etikete uyarladım. Süslemeyi sade tuttuk, minik pembe çiçekler kullandık etikete göndermeli.

                                             

Melike Hanım'ın isteiği üzerine söz bohçasına konmak üzere iki adet de lavanta kesesi hazırladım, yine şişede kullandığımız etiketlerin bir boy küçüğü ile.

Kendisinden çok güzel dönüşler aldım, dilerim sizler de beğenmişsinizdir.


Melike Hanım ve Cihat Bey'e bir ömür boyu mutluluklar dilerim.

Sevgilerimle,

İrem.

1 yorum:

  1. Ellerinize sağlık.. 200 Adet için fiyat alabilirmiyim?

    esinezgi@gmail.com

    YanıtlaSil