3 Şubat 2014 Pazartesi

Renkli kolonya mevzuu;




**
Merhaba!

Bir süredir aldığım telefonlarda sorulduğu için bir açıklama yapma hissiyatıyla hazırlıyorum bu yazıyı.

Çeşitli renklerde kolonya yapımı ile alakalı sorular geliyor, öncelikle belirtmeliyim ki ben ziyadesiyle alerjik bir bünyeye sahibim. Katkı maddeli gıdalar tüketemem, ağır ve yoğun kokulu, boyalı kolonya vb. ürünler kullanamam, nerede üretildiğinden emin olmadığım şeker, lokum, çikolata yiyemem hemen kırmızı kabarcıklara sahip olurum. 

Bu yüzdendir ki, üretimini yaptığım ürünler için temin ettiğim kolonya ve gıda ürünlerinde çok hassas davranıyorum. Şimdi şu kadar cc alkol, bu kadar ölçü esans diyerek kolonya tarifine giremeyecek olsam da, şu konuda garanti verebilirim, kendi üzerimde yan etkisi olan/olabilecek hiç bir ürünü hazırladığım ürünlerde de kullanmıyorum. Çalışmakta olduğum kolonyacım da, çok uzun yıllardır bu işi yapan ton ton bir amcadır, ziyadesiyle hassas olduğundan esansların rengi dışında ekstra ürünler kullanmaz. Keza, şeker vb. ürünler için de güvenilir, bilindik markalar ile çalışıyorum.

Ürünleri kullanacak/tüketecek çocuklar, alerjik bünyeli yetişkinler olduğu kısmını sizler mutlu gününüzün telaşından unutabilirsiniz diye ben düşünmek zorunda olduğumu düşünüyorum.

Benzer ürün yapan diğer kişilerin renklendirme için çeşitli alternatifler sunduğu şeklinde bilgiler aldım sizden, araştırmadığım için detayları nedir bilemiyorum. Onlar yanlıştır da demiyorum çünkü içeriklerini bilmiyorum.

Fakat, Müjde-gan'da durum budur, sizler de bilin istedim. 

Gül kolonyası pembe, 
lavanta, nane şeffaf, 
leylak mor,
 portakal turuncu, mandalina, hanımeli, zambak, tarçın ve limon kolonyaları sarı renklerdedir.(çeşide göre koyuluk derecesi değişebilir.) 
Renk tercihine göre kolonya seçmek isterseniz renk skalası bu şekilde olacaktır, ufacık onu da kenara sıkıştırmış olayım.

Ben yazmak istedim, karar yine sizindir.


En içten sevgilerimle,

İrem.


** Görsel daha önce çalışmış olduğum Cansu& Baskın çiftinin adına Instagram'da açılan hashtagler arasından alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder