21 Ocak 2015 Çarşamba

Kına ve Düğün Hediyelikleri "İrem & Murat"



Bir önceki yazıda özeti tamamladığıma göre, kaldığım yerden ne ile devam edeceğim peki? 

Tabii ki kendi hediyeliklerimden.


Daha evvel de söz etmiştim, bu işi yapan kişiler için en zoru kendine bir şey hazırlamak. Çünkü en başta sizin, sonra çevrenizin beklentisi yüksek oluyor. Elimden geldiğince bir şeyler ortaya çıkardım, bakalım sizler beğenecek misiniz?


Öncelikle nikah hediyeliklerimle başlayacağım;



Kına gecesi için ekstra hediyelikler yerine kına kavanozları hazırlamayı tercih ettim. Kullanmasa da atmaya kıyamayan iş arkadaşlarımın masalarında gördükçe mutlu oluyorum:)







Fark ettiyseniz tek renk ve model üzerine yoğunlaştım. Aynı formu, davetiyelerde, hediyeliklerde ve karşılama panosunda kullanarak bir uyum ve bütünlük sağlamak istedim. Aldığım yorumlar hep olumluydu, siz nasıl buldunuz?



Düğün hediyeliği olaraksa, düğünümüz soğuk bir Kasım günü gerçekleştiğinden misafirlerin evlerine döndüklerinde içlerini sıcacık yapacak, içtikten sonra da keyifle bizi anacakları bir hediye hazırlamak istedim. Başlangıçta aklımda ıhlamur varken finali kış çayı ile yaptık. 



Porsiyon olarak hazırladığım çayları, oda kokusu sanılma ihtimaline karşı ufak notlar ile paketledim. Tek tek dikilen çuval kumaşları dantelle bağlayıp, günün anlam ve önemini belirten kartlarla süsledim.



Hazırlık kısmı çok uzun ve meşakkatli geçen bu süreçten sonra içimiz rahat, keyifli ve gülen yüzlerle görülmüş olsak da; içimden kendim için tövbe edip, bundan sonra yalnızca sizler için üretmeye söz verdim:)

Sevgilerimle,

İrem.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder