21 Ocak 2015 Çarşamba

Bir "evet", bir "oturmaya mı geldik!", bir "tekrar merhaba" hikayesi...





Uzun bir aradan sonra, 
Merhaba.


Bu sabah işe gelip mail kutumu açtığımda karşıma çıkan mail sonrası buradayım. Merve Hanım o kadar güzel sözler yazmış ki, Müjde-gan'ı birkaç ay evvel, bir yerlerde bıraktığımı ve ne büyük haksızlık ettiğimi fark ettim sayesinde. Yıllarca "ben kurabiye evi açsam ya" , "el emeği bez bebeklerimi x firması satmak istiyor anne", "adamlar uyanık çıktı, emeğimi hiçe sayıyorlar anne",  "kitap cafe açacağım da sermaye lazım be canım", "yemin ederim o fikir benim aklıma gelmişti," "kolonya şişelerim bu kadar beğeniliyor, blog açsam tutar mı ki?" sorularım, cevaplarım, ikilemlerim sonunda hayata geçirebildiğim, yüzlerce kişiyi mutlu etmeme vesile olan, kendimi ve emeğimi en başta kendime ispat edebilmemi sağlayan Müjde-gan bir süredir yalnızdı bilenler ve dikkatini çekip de soranlar biliyor. 

Reytingi düşünce, başrolleri bir şekilde hastaneye yatıran senaristler gibi giriş yaptığımdan, sebep olarak akıllara ne geldi bilemiyorum ama büyük ve önemli bir sorun yok, sadece birazcık evlendim ben :)

Ağustos'tan bu yana hazırlık, koşturmaca, evlilik, iş değişikliği, yeni bir ev, yeni bir düzen, yeni bir hayat derken ilk boşladığım şey Müjde-gan oldu. Ama artık geri dönme zamanı :)

Tekrar merhaba,

 hoşbuldum, hoşgeldiniz...

İrem,


***

Aşağıda nikah, kına, fotoğraf çekimi, düğün serüvenimizden birkaç kare yer alıyor, ilginizi çekeceği ümidiyle,

** Not: yeni evleneceklere tavsiyem, fotoğraf çekiminizi düğün öncesi bir gün yapın; dünyanın en büyük rahatlığı, bizimse o süreçte verdiğimiz en doğru karardı! Gelinliğinizi iki kere giyebilme kısmı ise ayrı bir keyifli oluyor :)  Kuaför çekimini de mutlaka fotoğrafçınızdan talep edin derim. Kendinizi fotoğraflarda ve videoda izlerken o günkü paniğinize geri döneceksiniz:)



                      




















1 yorum:

  1. Mühürlü davetiyeleriniz çok hoş daha ayrıntılı fotoğraf paylaşabilirmisiniz lütfen :)

    YanıtlaSil