8 Temmuz 2014 Salı

Romantik Kalpler " Bahar & Ömer"


Çalıştığım tüm ürünleri ve şişe modellerini çok seviyorum. Hepsinin ayrı bir havası, ortama katkısı ve güzelliği var. Ama ben bu aralar en çok kalp şişeleri sever oldum. Romantik havasıyla o kadar mana katıyor ki kullanıldığı etkinliğe...

Aynı şekilde dikkatten kaçmayacak bir unsurdur ki, süslemede doğal malzemeleri kullanarak saf bir hava tercih ediyorum genellikle. Bunu Bahar Hanım'ın nişan hediyelerinde bozdum. Etiket o kadar ağırdı ki, ekstra çiçek, süsleme istemeyeceğinden ve renklerimiz çok baskın olduğundan yanına bir assolist yakışır diyerek dantel kullandık. Bahar Hanım'ın da en başından itibaren gönlündeki aslan oydu zaten:)






Şişeler lavanta kolonyası ile de dolarak ağırbaşlılığından taviz vermedi...


Bahar Hanım ve Ömer Bey'e mutluluklar dilerim.

Sevgiler,

İrem.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder