10 Temmuz 2014 Perşembe

Nişan Kolonyası "Tuba & Emrah"


Merhabalar,

2 sene evvel kendi söz törenimde dağıttığım kolonya şişelerini, aile büyüklerini ya da arkadaşlarımı ziyarete gittiğimde hala gördüğümde o kadar mutlu oluyorum ki... Bazıları "haftasına bitirdim, içine limon kolonyası koyuyorum" diyor bazıları kullanmaya kıyamamış, ilk günkü gibi saklıyor. Bu durum kolonyaların ne kadar dayandığı konusunda bana da fikir veriyor böylece :) 

Şaka bir yana, bizzat kendimde tecrübe ettiğimden, kolonyanın doğru bir hediye alternatifi olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebiliyorum.


Tuba Hanım da taa Mardin'den ulaştı bana, kolonya hediye etmek çok istiyordu, ben de isteğinde yardımcı olmuş oldum.

 30 cc şişelere lavanta kolonyası çalıştım Tuba Hanım için, etiket ve renkler ile tam bir yaz hediyesi oldu bizim minikler. O yüzden fotoğraflarını çekerken Bozcaada'ya gönderme yaptım,  sonuçta ucunda tatil varsa, evrene mesaj göndermede her yol mübahtır değil mi? :)


Tuba Hanım ve Emrah Bey'e bir ömür mutluluklar diliyorum,

Sevgilerimle,
İrem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder