25 Nisan 2014 Cuma

Doğum Günü İkramları - "Suna'nın gül şerbetleri"


Merhabalar,

Suna'nın anneciği beni aradığında kızının ilk doğum günü için çok heyecanlıydı. Önce genel bir konsept belirlemek istediğini söyledi bana. Renk tercihlerini de evlerine uygun seçtik, pembe ve kahverengi.


Kolonya, minikleriyle gelecek misafirler olacağından pek tercih etmediğimiz bir alternatif oldu. Onun yerine şişeler yanlışlıkla ele geçse de hiiç sorun olmayacak içecek seçeneğini aklımıza getirdi. Başlangıçta limonata fikriyle yola çıksak da, gül şerbeti ikram edip misafirlerin aklında kalacak bir tat bırakmak istedik.


Gül şerbetini bu işin ehli, yılların lohusa şerbetçisi biricik teyzemiz hazırladı.


Yine Suna için oluşturduğum etiket görselini büyük boylarda hazırlayarak çerçeve ve amerikan servis yapımına uygun hale getirdim. O kısımlar bende yok ne yazık ki, Saadet Hanım bana ulaştırdığında ben de burada zevkle paylaşacağım.

Duyduğuma göre misafirler konsepti ve ürünler çok beğenmişler,
dilerim sizler de beğenirsiniz.

Sevgiler,
İrem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder