31 Mart 2014 Pazartesi

Hatırlık Kahve Kavanozları: Eda & Mehmet


Merhabalar,

Eda Hanım ve Mehmet Bey'den bahsetmek istiyorum size. Benimle çift olarak iletişime geçen, pek eğlenceli bir ikili olduklarını ve çok yakıştıklarını söyleyerek söze başlıyorum.


Benim ziyadesiyle rahatsız olduğum bir dönemde ulaştılar bana. Bir fırsatını bulup elimden geleni yaptım, sanırım onlar da sonuçtan memnun kaldılar. Teslimat sırasındaki mutlu yüz ifadelerinden ben bunu çıkardım en azından:) 

Çalışmamıza gelirsek; Eda Hanım nişanıyla hatırlarda kalmak istediğini, Mehmet Bey ise herkesin kullanabileceği bir seçim yapmaları gerektiğini düşünüyordu. Kolonya, şeker, lokum, lavanta akıllarına yatmadı; kahve kavanozlarında karar kıldık, hatta içlerine de birer adet lokum attık.



Taze çekilmiş Mehmet Efendi Türk kahvesini 40 cc kavanozlarda kullandım. Hacı Bekir'den alınan lokumları ise şeffaf paket içerisinde kavanozların içerisine ekledim. Etiket tasarımını Eda Hanım'ın elbise rengine uygun seçtik. Mekana göndermeyi ise etikette klasik ögelerle sağladık. Pek şık, Mehmet Bey'in deyimiyle pek "klas" minik kavanozlar böylece ortaya çıkmış oldu. 



Kendilerine ilgi ve alakaları için çok teşekkür ediyorum, tekrar karşılaşacağımızın sözünü aldım, bakalım Ağustos için neler çalışacağız...

Mutluluğunuz daim olsun,

İrem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder