28 Ekim 2013 Pazartesi

Söz Kolonyası "Gülşah & Kazımcan"



Merhaba,

İlkokul arkadaşlarınızla iletişiminiz devam ediyor mu?  Arada bir görüşenlerden mi, bağı hiç kopmayanlardan mısınız peki?

Gülşah, benim ilkokulda ilk gün, o kocaman sınıfta, en arka sırada denk geldiğim, benim babamı onun annesini camda geçerler diye beklediği günlerden hatıra biricik arkadaşım, dostum. Arada, bir 3 senelik es vermiş olsak da bir daha kopmadık. 


O hep süslü olandır, ben  sadeliğe bayılan. Ben sözlendim, O, o  elbise olmaz, " neee siyah mı giyeceksin" " ama biraz makyaj İrem"diyendi. Nişanlandım, yine saç, makyaj brifleri geldi, o gün en çok O oynadı ( iddiası o yönde :p) , ha bir de benim o mutlu günümde evlilik teklifi aldı :)


Damat yabancı değil, O da ilkokul arkadaşımız, yıllar sonra karşılaşınca gelenlerden bir aşk hikayesi.. Facebook ve ilkokul toplaşmalarının onlara ganimeti :)

Velhasıl kelam bu güzellikler de onların söz günü hatıraları. Adı Gülşah olan bir fıstık için çok da uğraşmadım tasarımı yaparken. 

50 cc şişeler, mor leylak, pembe gül kolonyaları, pembe-mor etiketler ve pembe çiçekler.


Zor beğenir, O beğendi, misafirler beğendi, umarım siz de beğenirsiniz.

Sevgilerimle.
İrem.


2 yorum:

  1. bu yazıyı okurken duygulandım çok; ya sen bitanesin ki.. ne diyebilirim o gün herseyimin en güzel olması için uğraştın durdun. Eline, emeğine, marifetine sağık benim canım arkadaşım. Geçmişten günümüze o kadar güzel anılarımız varki seninle. Hepsi o kadar özel ki benim için. Sen benim her zman ozelimsin. Daha küçüktük el ele gezerdik büyüduk pek de bişiy değişmedi ya nese:D he unutmadan düğünde makyajın full olacak beby :D inşallah yine en çok ben oynıycam yine en çok ben mutlu olucam :) iyi ki varsın canım dostum ilkokul arkadaşım. Seni çok seviyorum hep güll hep de benimlee oll :)

    YanıtlaSil