1 Ağustos 2013 Perşembe

"Söz Şekerleri" Cemre & Selim




Merhaba,
bir süredir mujdegan.com hazırlıklarında olduğumdan, yaptığım çalışmaları koymakta geciktim biliyorum. Sitenin yapımı biraz daha sürecek gibi gözüküyor, o yüzden boş durmak yok, ekleme vaktidir diyerek kolları sıvadım.







Gördüğünüz söz şekerler, Cemre Hanım'ın annesi Tülay Hanım'ın bana ulaşmasıyla ortaya çıktı. Başlangıçta niyet kolonya olsa da süre sıkıntımız olduğundan, Tülay Hanım ve Cemre Hanım ile birlikte söz şekerlerinde karar kıldık. Aslında Cemre Hanım etiketleri görmesi bunda etkili oldu diyebilirim :)

Kuş lokumu kullandığımız 40 cc kavanozlar etiketlendi, kenevir ipiyle sade bir şekilde süslendi. Bildiğim kadarıyla teslimat sonrası Cemre Hanım birkaç ekleme daha yapmış. Benimle paylaşması halinde buraya o halini de eklerim.

Cemre Hanım ve Selim Bey'e kocaman mutluluklar diliyor, Tülay Hanım'a ise ilgisi ve inceliği için çok teşekkür ediyorum. 




Not: Tülay Hanım, magnetler aklımda :)

Sevgiler,
 İrem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder