21 Haziran 2013 Cuma

"Söz Verdik! 2" Gözde & Batuhan



Çalışma fırsatı bulduğum gelin adayları bilirler, asıl mesleğim bu işten epey bağımsız. 
Bu yüzden Müjdegan ile ilk yola çıktığımda tereddütlerim vardı, fakat her yaptığım iş sonrası iyi ki diyorum.
Sayesinde o kadar iyi, güzel ve özel insanlarla tanışma şansım oluyor ki ...

Kendi nişanım için koşturduğum dönemde karşılaştık Gözde Hanım ile. 
İstanbul - İzmir arası bol aksiyonlu bir süreçti ama güzel sonuçlandığına inanıyorum:)




Kız isteme / Söz töreni  için, 100 cc şişelere pembe ve mavi etiketler kullanarak lavanta kolonyaları hazırladım. Etiketlerdeki yazı fontunu değiştirdik, el yazısı formundan yine vazgeçmedik.
Süsleme için rafya ve kenevir ipleri tercih ettik.






Gözde Hanım ve Batuhan Beye birlikte atacakları nice mutlu adımlar diliyor,

Gözde Hanıma ilgi ve samimiyeti için de kocaman teşekkür ediyorum.

   






Not: Sevgili babacığına, Atilla Beye de ayrıca teşekkürü borç bilirim:)

Sevgilerimle,
İrem.





1 yorum:

  1. Rica edersem bana fiyat konusunda ulaşabilir misiniz, şimdiden teşekkürler. ozgerekkali@gmail.com

    YanıtlaSil